11.1.16

Στάρνταστ

μπερδεύτηκα
γιατί δεν μπόρεσα ποτέ
να καταλάβω έγκαιρα αν κάθε πληγή σου
με ελκύει να την γλείψω
να με κολλήσω τα μικρόβια της
ή να μπήξω ένα πυρακτωμένο μαχαίρι
για το καλό σου


προσπαθώ να ερωτευτώ
πέρα απο τα ψυχολογικά
απωθημένα διεγνωσμένα
επουλωμένα
-ανοργασμικές μετοχές προστασίας-
μακριά απο το πώς
έμαθα να βιώνω την ηδονή

κλείνομαι σ’ενα κουτί
ενα δωμάτιο
που κάνω καυτό με καπνό
καίγοντας σκέψεις

η μεγαλύτερη απόλαυση
είναι το καυτό νερό πάνω στο δέρμα μου
ό,τι κοντινότερο σε χαδι
βρίσκεται σπίτι μου


μετά γελάω
η νεκροκεφαλή
στην βιβλιοθήκη
είναι γλυκιά με τον σκούφο 
το κασκόλ και τα γυαλιά
"να, κάποιος θα μπορούσε 
να ερωτευτεί αυτό”
ό,τι κοντινότερο
σε αισιόδοξη σκέψη
βρίσκεται στο κεφάλι μου

και όσο μακραίνω
απο τον έρωτα
θέλω να ψάξω την ζωή
πέρα απο κάθε όριο
πριν τα 400 
μετά τα 700
στο βλαβερό υπέρ 
μήπως βιώσω εκεί
την αδρεναλίνη
την εθιστική εκστατικη
ταχυπαλμία και έξαψη


αφου δεν έχω ελπίδα
να τη δημιουργήσω
ελπίζω να βρω την κατασταση
και να βουτήξω μέσα με το κεφάλι
και όπου βγάλει
...κι' ας μην βγάλει

κάθε φορά λέω
ίσως απόψε πεθάνω
ε, χαλάλι
δεν αντέχω πάλι
να γυρνώ σπίτι
κλαμμένη
γεμάτη γκρι
υγρασία
απο τους τοίχους
του πηγαδιού


έχουν ξεμείνει μόνο
κάτι κόκκοι 
ονείρου και φόβου
σαν σκόνη 
μες τα μαύρα μου μάτια
βουρκώνουν
και γω τα τρίβω με μανία.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου