13.7.16

και δεν μου καίγεται καρφί

'ο συνδρομητής που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος'
πλήρωσα ακριβά για να σου πουν αυτό το ψέμα
δεν θέλω νέα να σου πω
ούτε παλιά
είμαι αστρονύτης πια και ζω επιπλέοντας
ανάμεσα στο τίποτα
δεν πέφτω δεν σηκώνμαι
απλά υπάρχω

βγήκα πάλι στη γύρα να με ψάξω
διασκορπίστηκαν τα κομμάτια μου
σε κάθε πιθανό σύμπαν που έπλασα
για να πειραματιστώ όσο βαριόμουν
κα κατέληξα να αναρωτιέμαι
πως θα 'ταν η ζωή
άμα υπήρχες

δεν ψάχνω πια λιπαντικό ζωής
για να γλιστρήσει η ζωή στο αύριο
αλλά η πλήξη σαν σαράκι με διαυρώνει
όλα γυρίζουν κι ίσως να αλλάζουν
μα ίδια φαίνονται να μένουν κι όλο με τρομάζουν
ο χρόνος  -λένε- είναι ο καλύτερος γιατρός
και γω γελάω γιατί οι γιατροί
είναι μια απάτη
σαν όλα όσα σε πείθουν να ελπίζεις
για να χαμογελάς λιγάκι όσο πέφτεις

με κυνηγά αυτός ο διάολος
που γίνε φίλος των πολλών
συμβιβασμό τον λένε και δεν ντρέπονται
βάζουν στη ζυγαριά το κόστος όφελος
και σε μια κονωνία σαν αυτή
με πρόταγμα ένα 'εγώ' υποταγμένο
η ελευθερία δεν έχει ηδονή
και το αντίστροφο

έλα να πούμε για 'κείνα μας τα όνειρα
να σου μιλήσω για το περίεργο μυαλό μου
να κοιταχτούμε με τα μάτια μας κλειστά
και να ουρλιάξουμε για κείνες τις σιωπές μας

να το πάλι, παρασύρθηκα
συγγνώμη
-ποιός είστε κύριε;
νομίζω έτσι είναι καλύτερα
άγνωστε μου

κι αν θες να ξέρεις
εμένα δεν μου καίγεται καρφί
που πια δεν ξέρεις ύτε τ' όνομα μου
πριν απο σένα θα πεθάνω το πρωί
κι όσο αργείς χαμγελώ,
γιατί η νύχτα πέφτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου